Klachten en Retourneren
Niet tevreden over je aankoop? Klik op één van de linkjes voor meer informatie:
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik artikelen retourneren?
We hopen natuurlijk dat het nooit nodig is, maar mocht je om een of andere reden niet tevreden zijn met het geleverde artikel, laat ons dat weten. Uiteraard hanteren wij alle richtlijnen zoals deze in de Wet Verkoop op Afstand staan beschreven.
Na ontvangst van artikelen heb je 14 kalenderdagen de tijd om te herroepen (ontbinden) en daarna nog 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van reden terug te sturen. Je kunt gebruik maken van het herroepingsformulier dat bij de bestelling wordt meegeleverd. Gelieve daarbij een notitie te voegen, met:
- Je persoonlijke gegevens
- Het bestelnummer
- Een omschrijving van de artikelen die je wilt terugsturen.
- Indien het gaat om omruiling: het gewenste artikel dat je wilt ontvangen (ander type, etc.).
Met deze gegevens kan ons magazijn de retourzending goed verwerken. De kosten voor het retour sturen, zijn voor eigen rekening. Zorg er daarom voor dat je zending voldoende wordt gefrankeerd. Bij onvoldoende gefrankeerde pakketten worden de frankeerkosten bij jou in de rekening gebracht.
Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Geldt het herroepingsrecht ook voor de onderhoudsdiensten die jullie aanbieden?
Ja. Net als bij producten, kun je een onderhoudsdienst herroepen. Bij afname van een onderhoudsservice zal er altijd een contactmoment plaatsvinden voordat de service daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In het geval dat dit contactmoment binnen de bedenktijd van 14 dagen plaatsvindt, kan daarop alsnog aanspraak worden gemaakt op het herroepingsrecht.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kunnen gemaild worden naar [email protected] met ten minste een omschrijving van de klacht, het bestelnummer of factuurnummer en de contactpersoon. Lees hier meer over de klachtenprocedure.
Niet tevreden of juist blij?
Bij Medisol doen wij altijd ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Helaas kan het voorkomen dat iets niet helemaal zo verloopt als gepland. Laat het ons weten. Dat kan natuurlijk altijd via onze medewerkers (0118 620 074), of per mail via: [email protected]
Bekijk ook de veelgestelde vragen van één van de volgende onderwerpen of neem contact met ons op: